|
۱
۱
سبد خرید شما خالی است
مبلغ قابل پرداخت
ورود و ثبت سفارش
|
جستجو
آیا پیراهن طرحدار انتخاب مناسبی است؟

آیا پیراهن طرحدار انتخاب مناسبی است؟

قطعاً بله! پیراهن های طرحدار از دهه ی 1970 وارد صنعت مد شده اند و لازم است که در انتخاب آنها دقت شود. تاحدامکان از انتخاب طرح گل های بزرگ خودداری کنید، مگر آنکه شلوارجین آبی روشن پوشیده باشید. امروزه بزرگترین برندهای مدوفشن دنیا در کلکسیون خود از پیراهن های آستین کوتاه طرحدار استفاده می کنند. این طرح ها معمولاً یکسان هستند و تنها تغییرات جزئی می کنند و مهم ترین عامل در انتخاب آنها تنها احساس و سلیقه ی شماست. اما باید توجه کنید که رنگ پایه ی طرح به شما بیاید. اگر هم از رنگ مناسب مطمئن نیستید، ما به شما درهرصورت آبی را پیشنهاد می کنیم!

یک ست مناسب برای پیراهن آستین کوتاه طرحدار، پوشیدن شلوارچینوی فیت و یا شلوارک است. جین تیره نیز انتخاب خوبی است، اما جین روشن ممکن است کمی مشکل ساز شود! 

green short sleeve cuban hawaiian shirt

شکل بدن

اغلب آقایان عضلانی با بستن کامل دکمه های پیراهن آستین کوتاه خود تا بالا، به دنبال نمایش بیشتر و بهتر هیکلشان هستند. اما باید به این دسته از افراد بگوییم که راه های بهتری هم وجود دارد و حتی این کار ممکن است هیکل را پهن و بدشکل جلوه دهد. پس بهتر است دو دکمه ی بالا را نبندید.

اما برای آقایان لاغرتر، درصورت پوشیدن پیراهن های آستین کوتاه ساده یا طرحدار، بهتر است همه ی دکمه ها بسته شوند. البته پیشنهاد عده ای این است که دکمه های بالایی پیراهن هایی با طرح های بزرگ بسته نشود.

short sleeve shirt mens

نوع طرح پیراهن

محدودیت زیادی درباره ی نوع و شکل طرح پیراهن وجود ندارد و بیشتر به استایل و نحوه ی پوشیدن پیراهن بستگی دارد. مثلاً اگر پیراهنی با طرح های شلوغ و رنگی می پوشید، می توانید زیر آن تی شرت سفید پوشیده و دکمه های پیراهن را باز بگذارید. در کنار آن نیز شلوارجین یا چینو بپوشید تا استایلی کژوال و فوق العاده جذاب داشته باشید.

vans dickies short sleeved shirt mens

سایز پیراهن

نکته ی دیگری که باید در نظر داشت، توجه به سایز و شیپینگ پیراهن آستین کوتاه است. اگر می خواهید همه ی دکمه ها را ببندید، پیراهن جذب و اسلیم فیت بپوشید. همچنین گزینه های ست کردن با این گونه پیراهن ها متنوع تر است. اما اگر به هر دلیلی می خواهید پیراهن آستین کوتاه گشاد بپوشید، پس باید دکمه های آن را باز بگذارید و زیر آن یک تی شرت ساده بپوشید.

اگر می خواهید استایل رسمی تری داشته باشید، پیراهن را به جای شلوارجین، با یک شلوار اسمارت نیمه رسمی یا چینو بپوشید. یک مزیت پیراهن های نخی این است که مناسب تمام فصول هستند و اندازه ی آستین می تواند تعین کننده باشد. پس اگر می خواهید در زمستان پیراهن آستین کوتاه بپوشید، آن را در استایل مناسبی به کار ببرید.

shorts sleeved shirt shorts mens


 

لطفا منتظر بمانید