|
۱
۱
سبد خرید شما خالی است
مبلغ قابل پرداخت
ورود و ثبت سفارش
|
جستجو
پیرکاردین: رویایی از آینده در مد فرانسوی

پیرکاردین: رویایی از آینده در مد فرانسوی

برند پیرکاردین که توسط آقای پیر کاردین در فرانسه در سال 1950 تأسیس شد، به یکی از بزرگترین امپراتوری‌های مد تبدیل شده است و با نوآوری‌ها و طراحی‌های غیرمعمول خود به مد جهانی راهنمایی می‌کند. پیر کاردین که با موضوع "عصر فضا" در مجموعه‌های خود علاقهٔ دوران را بازتاب داد، به ویژه در دهه 60 که تحقیقات فضایی به سرعت در حال پیشرفت بود، یکی از نخستین نمایندگان جریان آوانگارد و آینده‌نگر در مد است. پیر کاردین که لگینگ، شانه‌های دست، و کت‌های بلند را به صنعت لباس آماده معرفی کرد که هنوز هم جایگاه خود را در کمدها حفظ می‌کنند، توسط متخصصین به عنوان یکی از پنج طراح مد فرانسوی معروف به شمار می‌آید.

 



پس از دهه 80، پیر کاردین فروشگاه‌های بسیاری را در اقصی نقاط جهان، از ایالات متحده تا چین، از انگلستان تا اتحاد جماهیر شوروی، باز کرد و به عنوان یک برند طراحی، نه فقط در زمینه لباس، بلکه در زمینه‌هایی مانند جواهرات، عطر، مبلمان و لوازم جانبی همچنین محبوبیت بیشتری کسب کرد.

پیر کاردین امروز یکی از برندهای تجاری پذیرفته شده جهان با 900 مجوز محصول مختلف در 140 کشور است. این برند مجموعه‌های لباس آماده را برای مردان و زنان با 105 فروشگاه در ترکیه و 19 فروشگاه در خارج از کشور ارائه می‌دهد. به علاوه، این برند با همکاری‌های بین‌المللی در نزدیک به 60 گروه محصول از فرش تا لباس‌های عروس، از پارچه‌های خانگی تا مبلمان نماینده شده است.

پیر کاردین مجموعه‌هایی را برای آقایان شیک‌پوشی ارائه می‌دهد که علاقه‌مند به سبک زندگی سالم و ورزشی هستند، و زنان قوی، اعتماد به نفس و منحصر به فرد در ترکیه. پیر کاردین راهنمای مد برای کسانی است که با ظرافت قابل توجهی در هر محیط اعتماد به نفس دارند و با ترکیب کیفیت و راحتی با قدرت و مهارت در طراحی، به شیوه‌های مختلف اجتماعی می‌پیوندند.


با افتخار اعلام می‌کنیم که شرکت امیرمدیسا پوش به عنوان نمایندگی رسمی برند پیرکاردین در ایران فعالیت می‌نماید. این شرکت با دارا بودن وب‌سایت رسمی pierrecardin.ir، بستری را برای دسترسی آسان و مطمئن به محصولات اصلی این برند برای مشتریان در ایران فراهم می‌کند. امیرمدیسا پوش با ارائه‌ی محصولات اورجینال و با کیفیت برند پیرکاردین، به ارزش‌های این برند معتبر در بازار مد ایران پاسخ می‌دهد.

لطفا منتظر بمانید