|
۱
۱
سبد خرید شما خالی است
مبلغ قابل پرداخت
ورود و ثبت سفارش
|
جستجو
1402-12-25 23:16

پیرکاردین: رویایی از آینده در مد فرانسوی

برند پیرکاردین که توسط آقای پیر کاردین در فرانسه در سال 1950 تأسیس شد، به یکی از بزرگترین امپراتوری‌های مد تبدیل شده است و با نوآوری‌ها و طراحی‌های غیرمعمول خود به مد جهانی راهنمایی می‌کند. پیر کاردین که با موضوع "عصر فضا" در مجموعه‌های خود علاقهٔ دوران را بازتاب داد، به ویژه در دهه 60 که تحقیقات فضایی به سرعت در حال پیشرفت بود، یکی از نخستین نمایندگان جریان آوانگارد و آینده‌نگر در مد است. پیر کاردین که لگینگ، شانه‌های دست، و کت‌های بلند را به صنعت لباس آماده معرفی کرد که هنوز هم جایگاه خود را در کمدها حفظ می‌کنند، توسط متخصصین به عنوان یکی از پنج طراح مد فرانسوی معروف به شمار می‌آید.
1402-12-18 10:36

آیا پیراهن طرحدار انتخاب مناسبی است؟

قطعاً بله! پیراهن های طرحدار از دهه ی 1970 وارد صنعت مد شده اند و لازم است که در انتخاب آنها دقت شود. تاحدامکان از انتخاب طرح گل های بزرگ خودداری کنید، مگر آنکه شلوارجین آبی روشن پوشیده باشید. امروزه بزرگترین برندهای مدوفشن دنیا در کلکسیون خود از پیراهن های آستین کوتاه طرحدار استفاده می کنند. این طرح ها معمولاً یکسان هستند و تنها تغییرات جزئی می کنند و مهم ترین عامل در انتخاب آنها تنها احساس و سلیقه ی شماست. اما باید توجه کنید که رنگ پایه ی طرح به شما بیاید. اگر هم از رنگ مناسب مطمئن نیستید، ما به شما درهرصورت آبی را پیشنهاد می کنیم!

1402-12-17 20:54

عصر پیر کاردین: از ابتدای تأسیس تا امپراتوری جهانی مد

برند Pierre Cardin، با تاریخچه‌ای پرافتخار، از ابتدای تأسیس در دهه 1950 تا به امروز به یکی از برترین امپراتوری‌های مد جهان تبدیل شده است. موسس این برند، موسیو پیر کاردین، با ابتکارات و طراحی‌های نوآورانه خود، اثرات قابل توجهی در صنعت مد به جا گذاشته است.

لطفا منتظر بمانید