|
۱
۱
سبد خرید شما خالی است
مبلغ قابل پرداخت
ورود و ثبت سفارش
|
جستجو
عصر پیر کاردین: از ابتدای تأسیس تا امپراتوری جهانی مد

عصر پیر کاردین: از ابتدای تأسیس تا امپراتوری جهانی مد

برند Pierre Cardin، با تاریخچه‌ای پرافتخار، از ابتدای تأسیس در دهه 1950 تا به امروز به یکی از برترین امپراتوری‌های مد جهان تبدیل شده است. موسس این برند، موسیو پیر کاردین، با ابتکارات و طراحی‌های نوآورانه خود، اثرات قابل توجهی در صنعت مد به جا گذاشته است.

 

عصر فضا و نوآوری در دهه 60

در دهه 60، زمانی که جهان با اکتشافات فضایی مواجه بود، Pierre Cardin با مجموعه‌های خود که موضوع "عصر فضا" را در بر می‌گرفت، به عنوان یک پیشوای روند آوانگارد و آینده‌نگر در صنعت مد محسوب می‌شد. او با ارائه جوراب شلواری، پد شانه‌ای و کت‌های ماکسی، به تحول در زمینه لباس‌های آماده پیشتازی کرد که هنوز هم در کمد لباس‌های افراد جای خود را حفظ کرده‌اند.

گسترش جهانی در دهه 80

در دهه 80، با افتتاح بوتیک‌های خود در نقاط مختلف جهان، از آمریکا تا چین و از انگلستان تا اتحاد جماهیر شوروی، برند پیر کاردین شهرت خود را در زمینه‌های مختلف از جمله لباس، جواهرات، عطر، مبلمان و لوازم جانبی افزایش داد.

 

 

همکاری استراتژیک و امپراتوری محصولات

در سال 2005، همکاری استراتژیک بین Pierre Cardin و گروه Aydınlı در ترکیه به امضاء رسید. این همکاری نه تنها به عنوان یک مجوزدهنده پوشاک مردانه موفقیت‌آمیز بلکه به عنوان یک امپراتوری با حقوق مجوز در 60 گروه محصول در 7 کشور جهان شناخته شد.

پیر کاردین امروز: از ترکیه تا سطح جهانی

تا سال 2014، Pierre Cardin با بیش از 650 مجوز محصول مختلف در 140 کشور، به یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای تجاری جهان تبدیل شده است. با حضور در 10 کشور از جمله ایران، عراق، سوریه، نیجریه و ترکیه، این برند تنها در ترکیه با 71 فروشگاه و 17 فروشگاه بزرگ در زمینه پوشاک مردانه، علاوه بر همکاری‌های بین‌المللی در نزدیک به 60 گروه محصول، از فرش گرفته تا لباس عروس، از منسوجات خانگی تا مبلمان، نمایندگی دارد.

پیر کاردین و مردان با ذوق

امروزه، لباس‌های آماده مردانه پیر کاردین با ترکیبی از کیفیت و راحتی، همراه با تسلط در طراحی، راهنمای مد برای مردان با اعتماد به نفس است. این نام تجاری به مردانی با ذوق شیک و توجه به زندگی سالم و ورزش، تنوع و کارایی را ارائه می‌دهد. از آغاز تاکنون، Pierre Cardin همچنان نمادی از نوآوری و لوکس در دنیای مد است و به عنوان یک امپراتوری جهانی با ریشه‌های تاریخی، در طراحی و ساخت محصولات متنوع به شهرت بی‌نظیری دست یافته است.

لطفا منتظر بمانید